אמנם אם שמע כבר קדיש, ישמע קודם קדושה כדי לצאת ידי חובה, ויגמור כל הקדושה אף אם שומע אמן יהא שמיה רבא.
ולפי כל הנ"ל מבואר שסדר העדיפות בזה הוא כדלהלן:
א. עניית אמן יהא שמה רבא עם הציבור, ב. עניית קדושה עם הציבור, ג. עניית מודים עם הציבור, ד. עניית ברכו עם הציבור, ויש אומרים שעניית ברכו עם הציבור קודמת לעניית מודים עם הציבור, ה. תפלה עם הציבור, ולמנהג האשכנזים עניית אמן אחר האל הקדוש ואחר שומע תפלה, קודמת לתפלה בציבור, אבל למנהג הספרדים תפלה בציבור קודמת לאמנים אלו. ובתפילת שחרית, סמיכות גאולה לתפלה קודמת לכל הנ"ל.